Αυτοδημιούργητος επαγγελματίας

 


Ναι είναι γεγονός! Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ο τρόπος να γίνει κάποιος αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας με τον πιο ασφαλή τρόπο


Συναντάμε πολλών ειδών επιχειρήσεις καθημερινά, εταιρείες, μαγαζιά που ανοίγουν κάθε μέρα και διαφόρων ειδών επιχειρήσεις. Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το πως ξεκινά κάποιος μια επιχείρηση. 

Είναι γεγονός ότι πολλές φορές επιχειρήσεις ξεκινούν μέσα απο επιδοτούμενα προγράμματα. 
Πολλές φορές πάλι βλέπουμε αυτών των ειδών τα μαγαζιά, να ανοίγουν και πολύ σύντομα να κλείνουν, γιατί πολύ λογικά, υπάρχει υπερβολικός ανταγωνισμός, υπερβολικά ίδια μαγαζιά για συγκεκριμένο πελατολόγιο ή κατοίκους μιας περιοχής. 

Από την άλλη υπάρχουν επιχειρήσεις που λειτουργούν γιατί πηγαίνουν από γενιά σε γενιά ή γιατί υπάρχει η δυνατότητα ενός κεφαλαίου για να ανοιχτεί μια νέα επιχείρηση. 

Πραγματικά όμως, αν αναλύσουμε τις περιπτώσεις θα μπορέσουμε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα, όχι απαραίτητα αρνητικά αλλά χρήσιμα. 

Ας ξεκινήσουμε με μια ερώτηση: Πόσος κόσμος έχει σήμερα την ευκαιρία να επενδύσει ένα σημαντικό κεφάλαιο για να ανοίξει μια επιχείρηση; 

Πόσος κόσμος μπαίνει στην διαδικασία να προβληματίζεται κατά πόσο θα προλάβει να κάνει απόσβεση των χρημάτων που διέθεσε; 

Πόσος κόσμος δεν έχει επενδύσει και όταν πέρασε η "μόδα" απλά ο κόπος τους έσβησε; Όπως επίσης και επιχειρήσεις που λόγω εποχής, καταστάσεων, τομέα δραστηριότητας, σταμάτησαν να κινούνται;

Έχουμε επίσης την περίπτωση της επιχείρησης που περνά από γενιά σε γενιά, εκεί παρατηρούμε πάλι διάφορες καταστάσεις. Ανθρώπους άξιους να αναλάβουν και να μεγαλώσουν την επιχείρηση των προγόνων, αλλά και άλλους να τις καταστρέφουν και να μην γνωρίζουν πως θα ανακάμψουν την πορεία τους. Όπως βέβαια και εκείνων που τις ανέλαβαν αναγκαστικά, χωρίς όμως να τους άρεσε το αντικείμενο. Το βέβαιο όμως είναι ότι όλες οι περιπτώσεις ξεκινούν από το γεγονός μιας επιχείρησης που ουσιαστικά δεν ξεκίνησε από τους ίδιους. Χαίρομαι πραγματικά όταν βλέπω ανθρώπους να εξελίσσουν αυτό που παρέλαβαν και να ψάχνουν τρόπους να το πάνε παραπέρα.

Όσων αφορά τις επιχειρήσεις μέσα από επιδοτούμενα προγράμματα, εδώ υπάρχουν επίσης λεπτομέρειες προς συζήτηση, όπως ποιος είναι ο λόγος που ανοίγεται ή ποιες είναι οι βλέψεις του ανθρώπου που μπαίνει σε αυτή την διαδικασία. Στατιστικά όμως χρειάζεται να έχει επενδυθεί πρώτα ένα μεγάλο κεφάλαιο και στην πορεία να πάρει αυτό που αναλογεί. Επίσης υπάρχουν συγκεκριμένες  προϋποθέσεις για να γίνει αυτό, όπως αντικείμενο, πτυχίο, ηλικία κλπ. 

Τελικά όμως για έναν άνθρωπο που δεν λαμβάνει έτοιμο τίποτα και δεν έχει την ευκαιρία να επενδύσει ένα κεφάλαιο, τι εναλλακτικές του δίνονται για να κάνει κάτι πραγματικά μεγάλο; 

Μπορεί να υπάρχουν διάφορες προτάσεις, σίγουρα όμως μια από αυτές που κατά την δική μας γνώμη υπερτερεί μακράν είναι το δικτυακό μάρκετινγκ. 

Γιατί όταν έχεις επενδύσει 50.000 ή 500.000 για μια επιχείρηση που πρέπει να κάνεις απόσβεση 5-10-20 χρόνια (αναλόγως του κεφαλαίου) τελικά το τι μπαίνει στο λογαριασμό είναι δικό σου ή καλύπτεται μέρος αυτού που έδωσες ; 

Μήπως τελικά άποψη μπορεί να έχει μόνο ένας άνθρωπος που ξεκίνησε μια οποιαδήποτε επιχείρηση μόνος  και όχι όταν μιλάμε έξω από τον χορό; 

Μήπως κάποιες φορές πρέπει να λέμε τα πράγματα όπως συμβαίνουν και να ανοίγουμε τα μάτια, το μυαλό αλλά και τις αντιλήψεις μας σε νέες προοπτικές; Δεν θα ήθελα κανείς να σκεφτεί ότι μιλάω επιθετικά, απλά παραθέτω αυτό που εμείς ζούμε εδώ και δεκαοκτώ χρόνια, με τον εντελώς νόμιμο και τίμιο τρόπο, όπως απαιτείται από την Ελληνική Νομοθεσία. 

Ξεκινήσαμε από μια τυχαία συγκυρία και αναλύοντας τα νούμερα, την προοπτική, την αξιοπιστία της εταιρείας, τα χρόνια που δραστηριοποιείται, τα προϊόντα που εμπορεύεται αλλά και τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν πετύχει, μπήκαμε στην δράση. Αρχικά δοκιμαστικά παράλληλα με την δουλειά μας και στην συνέχεια σαν κύρια απασχόληση. 

Υπήρχαν πολλά στοιχεία που βοήθησαν σε αυτή την επιλογή: 
  1. Οι μηδαμινές πιθανότητες ως υπάλληλοι να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε κάτι τόσο μεγάλο 
  2. Η Προοπτική εξέλιξης χωρίς ιεραρχία 
  3. Οι ίσες ευκαιρίες 
  4. Η δυνατότητα να μην εγκλωβιζόμαστε σε μια περιοχή, μια γειτονιά, μια πόλη. Στις συμβατικές επιχειρήσεις, για να πας παντού, θα πρέπει να δημιουργήσεις υποκαταστήματα, άρα διπλάσια επένδυση κεφαλαίου αλλά και χρόνου. 
  5. Κληροδότηση στις επόμενες γενιές
  6. Μηδενικό ρίσκο
  7. Έτοιμο εκπαιδευτικό σύστημα για να μάθουμε πως θα πετύχουμε 
  8. Η δυνατότητα να μην χρειαστεί η επένδυση ενός e-shop με το απίστευτο κόστος επένδυσης, συντήρησης και δεσμευμένα χρήματα σε στοκαρισμένο εμπόρευμα 
Τέλος θα μείνω σε ένα γεγονός που συχνά συναντώ. Ανθρώπους που προσπαθούν να κρατήσουν τις επιχειρήσεις τους, επενδύουν απίστευτα πολύ χρόνο χωρίς αυτό να αντισταθμίζει με τις απολαβές τους και τελικά να βρίσκονται σε έναν μόνιμο φαύλο κύκλο. Δηλαδή να μην μπορούν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα, να μην τους μένει χρόνος αλλά ούτε και χρήματα. Που οδηγεί όμως αυτό; Κατά πόσο μια συμβατική επιχείρηση δίνει προοπτικές εισοδήματος και χρόνου; 

Αυτό που μπορεί εκείνος που θα δει σοβαρά την ευκαιρία της  LR Health & Beauty, να διεκδικήσει είναι όχι μόνο να γίνει αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας  αλλά και επενδυτής ανθρώπων, ονείρων, ευκαιριών  και το σημαντικότερο ότι όταν έχεις εξελιχθεί επαγγελματικά μόνος από το μηδέν, μπορείς τελικά να κάνεις τα ΠΑΝΤΑ  χωρίς να εξαρτάσαι από τίποτα και κανέναν!!!! 

Μελετώντας επιχειρηματίες που ξεκινούν με την LR  παρατηρώ ότι αυτή 
  • η ελευθερία,
  • η ανεξαρτησία, 
  • η προοπτική, 
  • η ευκαιρία δημιουργίας παθητικού εισοδήματος
  • η ευκαιρία να ξεφύγουν και να αναπτυχθούν και σε άλλους τομείς παράλληλα με τα αντικείμενά τους αλλά και 
  • το ανύπαρκτο ρίσκο 
είναι τα σημεία που έξυπνα αξιοποιούν μέσα από αυτή την ελεύθερη συνεργασία. 

Ας δούμε  λοιπόν πιο προσεκτικά αυτή την δυνατότητα, γιατί όπως συμβαίνει σε κάθε δουλειά, δραστηριότητα ή ακόμη και hobby  τα αποτελέσματα πάντα εξαρτώνται από την σοβαρότητα που αντιμετωπίζουμε κάθε πράγμα αλλά και πόσο ευέλικτα κινούμαστε στα νέα δεδομένα ή στις νέες προκλήσεις! 

Για εμάς είναι ένα ταξίδι εμπειριών, γεμάτο ευκαιρίες χωρίς όρια!

Καλή συνέχεια
WeCare4you









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις